.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد پرگل نماینده مازندران در لیگ فوتسال
تیم فوتسال شهروند ساری ارژن فارس را گلباران کرد.

به گزارش شمال نیوز: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم شهروند ساری و ارژن فارس در ساری به مصاف هم رفتند دیداری که ساعت 16 در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد و در دقیقه 3 نیمه نخست طه مرتضوی با یک ضربه چیپ گل نخست ساروی ها را به ثمر رساند، 2دقیقه بعد طه هم خود و هم تیمش را دو گله کرد تا شروع طوفانی شهروند ساری در خانه طوفانی تر شود.

 

در دقیقه 8 با خطا روی محمد کرد داور نقطه پنالتی را نشان داد و طه مرتضوی با یک ضربه محکم گل سوم را به ثمر رساند و هتریک کرد.

دقیقه 13نیمه نخست، نیز ره انجام گل چهارم را برای ساروی های میزبان به ثمر رساند اما این پایان شروع طوفانی بازیکنان ساروی نبود در دقیقه 18 که شهروندی ها به بازی نمایشی رو آورده بودند با حرکت زیباى سعید بلباسی به گل پنجم دست یافتند.

 

24ثانیه مانده به پایان نیمه نخست با اعلام خطای ششم بازیکنان شهروند و اعلام پنالتی نخستین گل تیم ارژن در نیمه اول رقم خورد.

با شروع نیمه دوم به نظر می رسید خیال بازیکنان شهروند از برد راحت شده است اما در دقیقه دوم نیمه دوم گل دوم ارژن هم به ثمر رسید تا نتیجه 5بر2شود و از هم پاشیدگی تیم شهروند عاملی شد تا گل سوم ارژن سه دقیقه بعد به ثمر برسد.

 

دقیقه 10 دیدار نیز گل چهارم شیراز با ضربه سهرابی به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد اما بازکنان شهروند انگار دوباره به خود آمده باشند بازی را در دست گرفتند و دقیقه 13 گل ششم شهروند به ثمر رسید تا فشارها از روی تیم و کادر فنی کاسته شود و 2دقیقه بعد نیز شهروند ساری گل ششم خود را به ثمر رساند تا نتیجه 6بر4شود.

 

5دقیقه مانده به پایان دیدار طه مرتضوی با شوتی سنگین گل چهارم خود و گل هفتم تیم شهروند را به ثمر رساند اما 20 ثانیه بعد از این گل شماره 13 ارژن ،شیرازی ها را 5 گله کرد این بازی در حالی پا به پا در حال انجام بود که محمود لطفی گل هشتم شهروند و بلافاصله مسعود سعادتی گل نهم شهروند را به ثمر رساند.

یک ثانیه مانده به سوت پایان ، بازیکنان ارژن که به نظر می رسید راهی جز قبول شکست ندارند یک گل خورده را جبران کردند و بازی در نهایت 9بر 6ب ه پایان رسید.

 

شهروند با این برد 25 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت./باشگاه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.